آدرینای نازم عروسکمآدرینای نازم عروسکم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آدرینا بزرگترین هدیه آسمانی

واکسن 18 ماهگیت

1393/11/11 13:46
نویسنده : مامان آدرینا
401 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نازنینم چه قدر امروز گریه کردی من فدات شم که طاقت یه قطره اشکتو ندارم گریه

واکسن 18 ماهگیت چون رفته بودیم سفر چند روز به تاخیر افتاد امروز واکسن زدی و کلی گریه کردی به من التماس میکردی که روی تخت واکسیناسیون نذارمو بغلت کنم ومنم بغض کردم و گریه نکردم که تو اشکامو نبینی 

گل دخترم خیلی شیطون شدی از درمونگاه اومدیم خونه مامان جون اینا کلی شیطونی کردیو تازه خوابیدی امیدوارم این واکسنم به خیر بگذره 

عکسهارو تو ادامه مطلب ببینیدناراحت

خیلی دوست دارم مامانی من 

کلی حرف و عکس واسه نوشتن تو وبت دارم ولی اینقدر شیطون شدی که من فرصت نمیکنم به وبت حتی سر بزنم 

ولی قول میدم تو اولین فرصت همه خاطراتتو ثبت کنم

اینم از عکس جای واکسنت مامان فدات شه که اینقدر درد کشیدیگریه

 

 

جای واکسن

 

جای واکسن

پسندها (9)

نظرات (6)

شبنم.س
13 بهمن 93 11:05
راحت شدین از واکسناش،رفت تا۶سالگیش.
مامان مبینا
20 بهمن 93 12:09
فدای ادرینا بشم من ک کلی کریه کرده بوووووووس
مامان مبینا
21 بهمن 93 23:04
ی عالمه بوووووووووس واسه ادرینا جونی ومامان گلش
مامان مبینا
4 اردیبهشت 94 17:52
مامان خانم سلام میگم واکسن 18ماهگی روادرینا ب دستش زد؟
مامان آدرینا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی وقت فرصت نکردم آپ کنم نه گلم به پاش زدن
گلنار
31 تیر 94 6:17
سلام خوبه توی وبلاگ نویسی خوبی دوست داشتی به وبلاگم سر بزن
مهیار
1 مرداد 94 13:37
مطالب وبلاگت قشنگه !